Saturday 26 April 2014

Divno vreme, stvari koje ne rade i spremanje za sezonu kupaćih


Vreme je apsolutno divno a većina mojih prijatelja kuka na isto u poslednje dve nedelje. Kao da ne razumeju koliko je ovakvo slinavo, polutoplo, kišovito i raspalo vreme zapravo savršeno za modu. Ovo je idealna prilika za nošenje svih onih gotivnih filmskih kombinacija koje u realnim uslovima nemaju nikakvog smisla : Kratka haljina i cokule, kožna jakna i majca na bretele, fazon četrdesetih, filmsko-ženstvena verzija bajkerskog imidža i grandža, boho i sva ostala sumanuća koja divno izgledaju ali nikako nije vreme za njih. Razmislite samo o fenomenalnim kombinacijama, aseseoarima i potpunoj modnoj slobodi koju ne ograničavaju vremenske prilike ali dobra kožna jakna je obavezna i apsolutno savršena. Sve ovo je fenomenalno ili sam ja previše optimistična. Inače ovo je već treći put da pokušavam da okačim post, jednostavno mi svi uređaji ne rade kako treba u poslednje vreme. Da li se to i vama dešava? Period kada se jednostavno sve pokvari od eksplodirajućih sijalica po kući do umirućih računara i neobjašnjivih padova mreža? Nikako mi nije jasno kako to uvek ide u naletima. Bar je lepo vreme pa mogu da sedim napolju i uživam mada sa lepim vremenom dolazi i velika odgovornost ;) Mislim na to da je poslednji voz za zatezanje, mršavljenje, podizanje dupeta čučnjevima, uklanjanje dlaka, strija i fleka, ukratko, vreme je za spremanje za sezonu kupaćih kostima, kratkih suknji i koliko vidim trendove, najvećeg neprijatelja nas preko dvadesetpete, kratkih majci. Časopisi nam nude dijete i varijante u kojima vežbamo malo a zatežemo se mnogo a farmaceuti nam nude fenomenalne magične kremice, pilulice i bućkuriše koji rade magične stvari dok mi gledamo tv i proždiremo treću čokoladu. Kao neko ko je za dve godine skinuo 42kg i još uvek sanira posledice u vidu strija i broj veće kože mogu da vam kažem da je sve to kurac i da ne radi ništa, barem ne na nekom dugoročnom planu. Daću vam jedan predlog, moj mali recept za skidanje kila, zatezanje mišića i generalno dobro zdravlje : Mala aplikacija potpuno besplatna i zove se My Fitness Pal, koristite je religiozno, unesite sve što pojedete i popijete i svo vežbanje i tako se zapravo vidi koliko zaista kalorija unosite a koliko trošite, matematika je jednostavna. Vežbajte svaki dan bar 45min, kao nekad na fizičkom, idite peške što više možete, batalite lift, slatkiše, slatka pića, alkohol i mleko i šećer u kafi. Turska gorka abortuša i espreso sa kiselom vodom, kisela voda za izlaske i možda jedno pivo (da ja sam to radila dve godine i idalje to radim ali sa 91kg na 48kg nekako se isplati ) Jednom nedeljno neki blagi diuretik da se telo reši viška vode i sem ako nemate 20kg viška za tri meseca ste sexy as fuck a onda tako nastavite da ostanete sexy as fuck. Ne zaboravite da koristite neku kremu za zatezanje kože inače ste najebali sa strijama i mlohom i srećno vam bilo ;) Javite mi da li ste uspeli :*

No comments:

Post a Comment